Decembrie spune o poveste ♥

Crăciun fericit cu lumină în suflete!

Este 25 decembrie, prima zi de Crăciun. Anul acesta, ca niciodată, am preferat să stăm acasă, singuri și să ne bucurăm unul de celalalt. Ultima săptămână a cam știrbit din farmecul Crăciunului întrucât Vlăduț a luat un crocobaur care a dat febra mare și multe vizite la camera de garda a spitalului. Și ca tot tabloul să fie complet, ne-am ales și noi cu acest croco-dinozaur ajungand, în spiritul Craciunului, toti 3 pe antibiotice 🙂

Vlăduț împlinește astăzi 1 an și 8 luni fapt care mi-a reamintit că anul acesta, spre deosebire de anul trecut, ne-am creat o grămadă de amintiri împreună, încă de la sfârșitul lunii noiembrie.

♥ Am participat, împreună, la lansarea cărții „Poveștile Popenchiului”.

♥ Ne-am bucurat împreună de primul concert de muzică clasică pentru bebeluși organizat de Grupul Musicalmente, condus de muzicologul portughez Paulo Lameiro. A fost una dintre cele mai frumoase experiente, atât pentru Vlad cât și pentru mine.

♥ Am bifat, pentru prima oară de când m-am mutat în București, parada militară de 1 Decembrie în timpul căreia Vlad a fluturat frenetic steagul României. Apoi ne-am returnat acasa unde, ajutați de prieteni, am gătit fasole cu ciolan :))

♥ Am pregătit brăduțul, împreună, doar eu cu el, și trebuie să mărturisesc că a fost o experiență foarte, foarte frumoasă care s-a lăsat la final cu o grămadă de fotografii.

♥ Pe 6 decembrie, a venit, ca și anul trecut, Moș Nicolae. Anul acesta se pare că Popenchiului i-a lăsat în ghetuțe și o nuielușă 🙂

♥ Pe 13 decembrie, la tati la serviciu, a fost mare distracție cu teatru de păpuși și tot felul de activități frumoase pentru copii, ce s-a-ncheiat cu vizita lui Moș Crăciun care a-mpărțit cadouri în stânga și-n dreapta.

Ieri și astăzi am ascultat colinde, am despachetat (iar) cadoul (altul) de la Mos Craciun, ne-am jucat cu tot ce am prins, ne-am pupăcit, am ieșit la plimbare și ne-am returnat acasă pentru runda 2 de pupăceală și alint.

Nu avem planuri pentru zilele care urmează lucru care m-ar fi debusolat în anii trecuți. Însă nu acum pentru că simt că suntem bine așa 🙂

Pentru noaptea dintre ani era planificată o vacanță de câteva zile pe Valea Zălanului însă dată fiind starea de sănătate a celui mic din ultima săptămână am decis să nu ne forțăm norocul așa că vom rămâne în  București. Acum, ne gândim la opțiunile pe care le avem pentru noaptea dintre ani și oscilăm între o seară petrecută la un hotel mai acătării, unde să ne putem lăfăi într-un pat imens, să ne putem bucura de un room service generos dar și de focurile de artificii sau o noapte petrecută la cort, în curtea casei noastre, împreună cu trio-ul patruped din „Poveștile Popenchiului” 🙂 Ne dorim o experienta unică, asta e clar!

Pentru noi, cele 30 de zile de Decembrie au spus o poveste. Una frumoasa, în care ne-am simțit bine, în care ne-am relaxat și ne-am bucurat de fiecare eveniment în parte. Sperăm să-ncheiem anul în aceeași notă!

Pentru 2020 îmi doresc să fim cu toții sănătoși, să plecăm în ianuarie în Barcelona,  să mă bucur de reîntoarcerea la serviciu, să lansez în ianurie, în sfârșit, cartea pentru copii „Laolaltă” (pe care nu am putut să o lansez la Gaudeamus, așa cum era planificat-o să revin cu detalii) și să reușesc să finalizez cartea la care lucrez în prezent 🙂

Voi? Ce dorințe aveți pentru 2020?

No comments yet... Be the first to leave a reply!